Teijin Aramid

Merkborging voor wereldwijde samenwerking

Interne communicatie
Borging van merkidentiteit
Workflow-optimalisatie

Teijin Aramid is ’s werelds nummer één aramideproducent met een marktaandeel van bijna 50%. Het bedrijf heeft klanten in 74 landen en is dan ook wereldwijd actief. Teijin Aramid vroeg ons om een brandstore en beeldbank voor hen in te richten en gebruiksvriendelijk toegankelijk te maken in de hele organisatie.

Het resultaat

De medewerkers van Teijin Aramid bereiken de brandstore en beeldbank vanuit hun Sharepoint-omgeving. We hebben een koppeling gemaakt met de Active directory, waardoor met een single sign on en met de juiste rechten gebruik kan worden gemaakt van de tools. In de brandstore is er voor de interne organisatie een on demand shop met visitekaartjes, stationary en de give aways. In de beeldbank kunnen de medewerkers met behulp van zoekcriteria de juiste beelden vinden, downloaden en gebruiken.

Een animatie maakt een complexe boodschap in korte tijd helder en duidelijk. Bijvoorbeeld als je iets wilt uitleggen over een PDCA-cyclus of een e-learningomgeving. Wij ontwikkelden twee 2D-animaties om medewerkers te informeren en enthousiasmeren.

Wat de klant zegt

“Dit is een faketekst. Alles wat hier staat is slechts om een indruk te geven van het grafische effect van tekst op deze plek. Wat u hier leest is een voorbeeldtekst. Deze wordt later vervangen door de uiteindelijke tekst, die nu nog niet bekend is. De faketekst is dus een tekst die eigenlijk nergens over gaat. Het grappige is, dat mensen deze toch vaak lezen. Zelfs als men weet dat het om een faketekst gaat, lezen ze toch door.”
Voornaam Achternaam
Bedrijf

Even sparren over hoe we jouw team kunnen aanvullen?

Bekijk meer werk