Teijin Aramid
Merkborging voor wereldwijde samenwerking
Interne communicatie
Borging van merkidentiteit
Workflow-optimalisatie
Teijin Aramid is ’s werelds nummer één aramideproducent met een marktaandeel van bijna 50%. Het bedrijf heeft klanten in 74 landen en is dan ook wereldwijd actief. Teijin Aramid vroeg ons om een brandstore en beeldbank voor hen in te richten en gebruiksvriendelijk toegankelijk te maken in de hele organisatie.
Jaap Bakx
Accountmanager
Het resultaat
De medewerkers van Teijin Aramid bereiken de brandstore en beeldbank vanuit hun Sharepoint-omgeving. We hebben een koppeling gemaakt met de Active directory, waardoor met een single sign on en met de juiste rechten gebruik kan worden gemaakt van de tools. In de brandstore is er voor de interne organisatie een on demand shop met visitekaartjes, stationary en de give aways. In de beeldbank kunnen de medewerkers met behulp van zoekcriteria de juiste beelden vinden, downloaden en gebruiken.
Een animatie maakt een complexe boodschap in korte tijd helder en duidelijk. Bijvoorbeeld als je iets wilt uitleggen over een PDCA-cyclus of een e-learningomgeving. Wij ontwikkelden twee 2D-animaties om medewerkers te informeren en enthousiasmeren.