hs-pas

Rebranding voor een toekomstbestendige onderneming

Merkstrategie
Merkpositionering
Concurrentieanalyse en marktinzicht
Visuele identiteit
Merkcommunicatie, online en offline
Contentstrategie
Borging van merkidentiteit

HS-PAS biedt veiligheidsoplossingen in drie vormen: toegangscontrole, parkeer- en verkeerstechniek en vandalismebescherming. Het bedrijf heeft in de loop der jaren enorme ontwikkelingen doorgemaakt. Gaaf natuurlijk, maar daardoor paste het oude jasje niet meer zo lekker. Tijd voor een stevige rebranding!

De uitdaging

Het doel van HS-PAS is om de wensen van de klant te vertalen naar een technisch verantwoord product. HS-PAS begeleidt daarbij het volledige project en werkt samen met erkende installateurs door het hele land. Het bedrijf heeft niet stilgestaan de afgelopen jaren, maar daardoor had de marketingstrategie wel een update nodig.

De aanpak

In een mooi traject hebben wij met behulp van strategische sessies doelstellingen en ambities vastgesteld. Ook hebben we met veel stakeholders gesproken; denk aan medewerkers, klanten en leveranciers. Op basis van dat alles hebben we een merkidentiteit en merkstrategie opgesteld. Nu kan HS-PAS sterk en strategisch met een fris merk de markt op!

Het resultaat

Op basis van het nieuwe merkconcept en logo, hebben we nieuwe huisstijlrichtlijnen uitgewerkt en samengevat. In een praktisch huisstijlhandboek is nu alles rondom het merk terug te vinden, logo, kleuren en steunkleuren, lettertypen, beeldtaal en tone-of-voice. Zo kan het bedrijf scherp blijven op de kern van het merk. Om ze op weg te helpen, hebben onze specialisten een fraaie corporate brochure gecreëerd.

Wat de klant zegt

“Dit is een faketekst. Alles wat hier staat is slechts om een indruk te geven van het grafische effect van tekst op deze plek. Wat u hier leest is een voorbeeldtekst. Deze wordt later vervangen door de uiteindelijke tekst, die nu nog niet bekend is. De faketekst is dus een tekst die eigenlijk nergens over gaat. Het grappige is, dat mensen deze toch vaak lezen. Zelfs als men weet dat het om een faketekst gaat, lezen ze toch door.”
Voornaam Achternaam
Bedrijf

Even sparren over hoe we jouw team kunnen aanvullen?

Bekijk meer werk