Academie voor Stressmanagement
Merkontwikkeling voor effectieve studentenwerving
Merkstrategie
Concurrentieanalyse en marktinzicht
Visuele identiteit
Contentstrategie
Social media-campagnes
Borging van merkidentiteit
Naar verwachting is stress in 2030 de meest voorkomende ziekte. Daarom heeft Diana de Koning de Academie voor Stressmanagement opgericht. Wij zetten haar merk sterk in markt.
Ralph van Essen
Campagne specialist
Rob Mulder
Websites & applicatie specialist
Thibault van der Laan
Video & animatie specialist
Janneke de Hond
Merkmanager
Roy van de Meulengraaf
Strategisch merkspecialist
De uitdaging
Bij het particuliere opleidingsinstituut kun je een opleiding tot Stressmanager volgen en leer je schade door de stress te verminderen en voorkomen. Diana heeft een duidelijke visie en een sterk opleidingshuis. De uitdaging ligt – uiteraard – in het in de markt zetten van haar aanbod en het vinden van studenten.
De aanpak
Samen met een team van (online) specialisten, hebben wij een sterk merk voor Diana gecreëerd. Onder leiding van ons als Merkmanagers voerde ons maatwerkteam onderzoek uit naar de doelgroep, trends in de markt en ontwikkelingen in de arbeidsmarkt. Op basis daarvan verzorgden we een rebranding waarmee we de Academie voor Stressmanagement sterk in de markt kunnen zetten.
Het resultaat
We maakten voor de Academie voor Stressmanagement een gloednieuwe website, met een introductiefilm en teksten. Met behulp van online campagnes – waaronder wekelijkse uitingen op LinkedIn – brengen we het merk, de website en het opleidingsaanbod onder de aandacht van de doelgroep. Voor studenten maakten we een online leeromgeving met bijpassend videomateriaal.