Academie voor Stressmanagement

Merkontwikkeling voor effectieve studentenwerving

Merkstrategie
Concurrentieanalyse en marktinzicht
Visuele identiteit
Contentstrategie
Social media-campagnes
Borging van merkidentiteit

Naar verwachting is stress in 2030 de meest voorkomende ziekte. Daarom heeft Diana de Koning de Academie voor Stressmanagement opgericht. Wij zetten haar merk sterk in markt.

De uitdaging

Bij het particuliere opleidingsinstituut kun je een opleiding tot Stressmanager volgen en leer je schade door de stress te verminderen en voorkomen. Diana heeft een duidelijke visie en een sterk opleidingshuis. De uitdaging ligt – uiteraard – in het in de markt zetten van haar aanbod en het vinden van studenten.

De aanpak

Samen met een team van (online) specialisten, hebben wij een sterk merk voor Diana gecreëerd. Onder leiding van ons als Merkmanagers voerde ons maatwerkteam onderzoek uit naar de doelgroep, trends in de markt en ontwikkelingen in de arbeidsmarkt. Op basis daarvan verzorgden we een rebranding waarmee we de Academie voor Stressmanagement sterk in de markt kunnen zetten.

Het resultaat

We maakten voor de Academie voor Stressmanagement een gloednieuwe website, met een introductiefilm en teksten. Met behulp van online campagnes – waaronder wekelijkse uitingen op LinkedIn – brengen we het merk, de website en het opleidingsaanbod onder de aandacht van de doelgroep. Voor studenten maakten we een online leeromgeving met bijpassend videomateriaal.

Wat de klant zegt

“Dit is een faketekst. Alles wat hier staat is slechts om een indruk te geven van het grafische effect van tekst op deze plek. Wat u hier leest is een voorbeeldtekst. Deze wordt later vervangen door de uiteindelijke tekst, die nu nog niet bekend is. De faketekst is dus een tekst die eigenlijk nergens over gaat. Het grappige is, dat mensen deze toch vaak lezen. Zelfs als men weet dat het om een faketekst gaat, lezen ze toch door.”
Voornaam Achternaam
Bedrijf

Even sparren over hoe we jouw team kunnen aanvullen?

Bekijk meer werk